قیمت خودرو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | افت ماهانه ۳۲۰ میلیون تومانی یک محصول + جدول-راهبرد معاصر

قیمت خودرو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | افت ماهانه ۳۲۰ میلیون تومانی یک محصول + جدول

قیمت خودرو امروز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ اعلام شد. هیجانات بازار خودرو در اولین روز هفته فروکش کرده و خرید و فروش چندانی صورت نگرفته است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 14
کد خبر: ۲۵۷۲۲۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت خودرو امروز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ با توجه به تعطیلی دو روزه بنگاه‌های خرید و فروش و نبود معاملات، به حالت سکون درآمده است.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمام محصولات به اغما رفته است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو به شمار می‌رود که در طول یک ماه از کانال یک میلیاردی عقب‌نشینی کرده و در حال حاضر به قیمت ۹۸۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. خودرو مذکور تقریباً در طول ۳۴ روز ۲۷ میلیون تومان ارزان شده است.

تارا اتوماتیک V۲ و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را حفظ کرده و با قیمت ۸۷۰ میلیون تومان در بازار قابل خرید است این خودرو در حال حاضر در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای سایپا، روند یکسان در پیش گرفته و به قیمت ۷۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته خودرو مذکور در طول یک ماه اخیر با روند نوسانی خود چهار میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را احساس نکردند.

جک J۴ از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز در حالت ثبات فرو رفته و با قیمت ۸۱۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. این محصول تفریباً در طول یک ماه ۷۲ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای دو میلیارد تومان بود اخیراً در بازار با روند نوسانی به زیر دو میلیارد تومان رسیده است و از در طول ۳۴ روز ۳۲۰ میلیون تومان افت قیمت داشته و امروز نیز به قیمت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت بستیون T۷۷ امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی ثابتی را در پیش گرفتند این خودرو با ویژگی‌های پیشرفته خود امروز با قیمت یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رود.

لاماری ایما امروز در ابتدای هفته در محدوده یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان قرار گرفت. / تجارت نیوز

قیمت خودرو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | افت ماهانه ۳۲۰ میلیون تومانی یک محصول + جدول

قیمت خودرو امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | افت ماهانه ۳۲۰ میلیون تومانی یک محصول + جدول

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار